OP JAK
Projekt pro mateřské školy umožňuje čerpat dotaci na personální podporu v MŠ, inovativní vzdělávání a DVPP.
PROJEKT ŠABLONY
III
MŠ CETKOVICE
Projekt
je zaměřen na osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů, extrakurikulární
a rozvojové aktivity a spolupráci
s rodiči dětí.
Cílem projektu Šablony III je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků v oblasti přípravy a vedení projektové výuky. Aktivity, které vedou ke zvyšování kvality jejich každodenní práce při vzdělávání a výchově heterogenní skupiny dětí, a to prostřednictvím vzájemné výměny zkušeností, podpoře individuálního přístupu k dětem a práci s heterogenní skupinou. V rámci projektu budou zařazeny akce, které poskytnout rodičům dostatečný prostor a informace pro včasné rozmyšlení všech faktorů spojených s nástupem jejich dětí do základní školy.
Datum zahájení realizace projektu: 1. 9. 2021
Datum ukončení realizace projektu: 30. 6. 2023
PROJEKT VÝUKA S VYUŽITÍM ICT
V MŠ CETKOVICE, ŠABLONY II
Projekt je zaměřen na osobnostně profesní rozvoj pedagogů a zvyšování jejich technologických kompetencí. Zajištění základní vybavenosti školy technologiemi a výukovými programy pro předškolní děti. Využití tabletů při vzdělávání dětí, zejména u dětí s povinným předškolním vzděláváním.
Vzdělávací nástroj SMART pro předškoláky
Rozvíjí zrakové vnímání, časovou orientaci, prostorovou představivost, matematické dovednosti a informatické myšlení.
iSophi SMART je vzdělávací nástroj inovativně propojující tradiční stavebnice s tablety.
Pedagogická diagnostika školní zralosti
Mateřská
škola využívá diagnostický nástroj iSophi ke zjištění školní
připravenosti. Pedagogická diagnostika byla připravena psychology z PPP
STEP ve spolupráci s odborníky z univerzit
a pedagogy z MŠ.
Podrobné informace o tomto diagnostickém nástroji naleznete na stránkách https://isophi.education/.
Datum zahájení realizace projektu: 1. 4. 2019
Datum ukončení realizace projektu: 31.3. 2021
PROJEKT SE SOKOLEM DO ŽIVOTA
Projekt pro předškolní děti, který rozvíjí pohybovou
gramotnost a učí lásce nejen k pohybu.
Projekt Se Sokolem do života se zaměřuje na nejmladší generaci - na předškoláky. U této věkové kategorie je důležité, aby si děti osvojily základy pohybových dovedností a mohly je později rozvíjet a zdokonalovat. Rozvoj pohybové gramotnosti patří mezi tyto základní pilíře stejně jako rozvoj řeči, myšlení či poznání.
Datum zahájení realizace projektu v MŠ: školní rok 2021/2022
https://sokol.eu/aktualita/projekt-se-sokolem-do-zivota-dela-detem-radost
RECYKLOHRANÍ
Recyklohraní je školní recyklační program pod záštitou MŠMT České republiky, jehož cílem je prohloubit znalosti žáků v oblasti třídění a recyklace odpadů a umožnit jim osobní zkušenost se zpětným odběrem baterií a použitých drobných elektrozařízení.
CELÉ ČESKO ČTE DĚTEM
Tato
osvětová a mediální kampaň, největší svého druhu v České republice, se
zaměřuje na podporu čtenářské gramotnosti dětí
a mládeže, ale také na
propagaci hodnotné literatury a budování pevných vazeb v rodině
prostřednictvím společného čtení.
UNIVERZITA LEKTORŮ NA ICV MENDELU
Záměrem
projektu Univerzita lektorů je podpora dalšího vzdělávání pedagogických
pracovníků ZŠ, pedagogických pracovníků MŠ a vedoucích/řídících
pracovníků MŠ. Projekt umožní rozvoj odborných, pedagogických,
osobnostních
a sociálních kompetencí u učitelů ZŠ, učitelů MŠ a
vedoucích/řídících pracovníků MŠ, a to z Jihomoravského kraje
a Kraje
Vysočina.
PODPORA LOGOPEDICKÉ PREVENCE
V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
V ROCE 2015
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy vyhlásilo Rozvojový program Podpora logopedické prevence v předškolním vzdělávání v roce 2015
Obecným
cílem programu je zvyšování kvality předškolního vzdělávání, a to jak
prostřednictvím vzdělávání pedagogických pracovníků rozvíjejících řečové
dovednosti dětí předškolního věku, tak zlepšováním pracovního prostředí
pro zajištění logopedické prevence v předškolním vzdělávání.
Název projektu MŠ Cetkovice: Logohrátky
Projekt Logohrátky se zaměřuje na rozvoj komunikativních kompetencí u dětí v Mateřské škole Cetkovice. Zajištění co nejvyšší podpory komunikativních kompetencí dětí, které jsou významné pro přípravu dětí na další etapy vzdělávání a příslibem jejich příznivého vývoje.